אישור ניהול תקין

אישור ניהול תקין הוא אישור הניתן על ידי רשם העמותות לאחר קבלת דיווחים שנתיים מן העמותה ומסמכים ‏נלווים.

קבלת אישור ניהול תקין היא האירוע המסיים שרשרת ארוכה של אירועים הקשורים לפעילות העמותה בשנה הקודמת. האישור מעיד כי בעמותה קיים מנגנון בקרה תהליכי וכי ההתנהלות הכספית שלה נאותה בעיני רשם העמותות.

רשימת המסמכים שיש להגיש לרשם העמותות בבקשה לקבלת אישור ניהול תקין : דו"ח כספי, דו"ח מילולי, פרוטוקול אסיפה כללית המאשרת את הדוחו"ת, המלצת ועדת ביקורת, פירוט מקבלי השכר הגבוה ביותר בעמותה, פירוט תרומות מישות מדינית זרה, ציון שמות תורמים.

 חשוב! רק עמותה בעלת 24 חודשים או יותר של פעילות רצופה רשאית להגיש בקשה לקבלת אישור ניהול תקין. עמותה הפועלת פחות מ-24 חודשים יכולה להגיש בקשה לאישור על הגשת מסמכים

כיום אי אפשר לקבל משאבים ממשלתיים בצורת תמיכה, הקצבה או רכישת שירותים ללא הצגת אישור ניהול תקין. כמו כן תורמים וקרנות יעדיפו לתרום לעמותות שמחזיקות אישור ניהול תקין.

מילה של מומחה

שימו לב! חשוב להקפיד ולהגיש את הבקשה לקבלת אישור ניהול תקין בזמן, הגשת הבקשה באיחור, עלולה להאריך את זמן הטיפול בבקשה וליצור בעיות בהמשך ניהול העמותה.

למשרדנו ניסיון רב בהסדרת אישור ניהול תקין, ובקיא בתהליך ההגשה ודרישות רשם העמותות, הובלנו כבר בהצלחה עשרות עמותות את התהליך במהירות ויעילות ובאופן הכי תקין.

צרו איתנו קשר, אנחנו כאן לכל שאלה

צריכים עזרה?

אנחנו כאן
לעזור לכם